دانشگاه ایرانی

کنکور و تجربیات تحصیلی

دانشگاه ایرانی

کنکور و تجربیات تحصیلی

  • ۰
  • ۰

انتقال و میهمانی دانشجویان فرهنگیان ۱۴۰۱ ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان فرهنگیان ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری و از طریق سیستم جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان در زمان مقرر انجام می شود. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، در صورت دارا بودن شرایط بیان شده، به منظور ثبت درخواست انتقال و میهمانی، می توانند به سایت گلستان فرهنگیان به نشانی اینترنتی education.cfu.ac.ir مراجعه نمایند. زمان ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان فرهنگیان زمان ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان فرهنگیان از 7 تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا تاریخ 12 تیرماه ادامه دارد. دانشجویان واجد شرایط به منظور ثبت درخواست انتقال و میهمانی می توانند در بازه زمانی اعلام شده به سیستم جامع گلستان فرهنگیان مراجعه نمایند. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید زمان ثبت درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان منتشر نشده است. لذا توصیه می شود متقاضیان در زمان اعلام شده به منظور ثبت درخواست خود اقدام نمایند. ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از 7 الی 12 تیرماه ۱۴۰۱ شرایط عمومی انتقال و میهمانی دانشجویان فرهنگیان شرایط عمومی انتقال و میهمانی دانشجویان فرهنگیان به منظور آگاهی بیشتر دانشجویان در ادامه ارائه داده شده است. 🔻 تغییر در محل تحصیل دانشجو هیچ گونه تاثیری در محل خدمت او ندارد. 🔻 تمامی دانشجویان از طریق سامانه گلستان فرهنگیان و در زمان مقرر باید درخواست خود را ثبت نمایند. 🔻 در اولین ترم تحصیلی دانشجو، میهمانی و انتقال ممنوع است. 🔻 دانشجوی متقاضی فرایند میهمانی یا انتقال، باید در ترم قبل از درخواست خود، مشروط نشده باشد. 🔻 ضروری است تمام نمرات درسی دانشجو (در پردیس های مبدا و مقصد) اعم از قبولی و یا ردی و سوابق آموزشی عینا در سامانه گلستان ثبت شود. 🔻 انتخاب واحدهای درسی دانشجوی میهمان، باید با تایید کارگروه میهمانی و انتقال پردیس مبدا و مقصد باشد. 🔻 نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی، انضباطی. 🔻 سقف پذیرش دانشجوی میهمان در هرسال تحصیلی برای تمامی پردیس ها و مراکز حداکثر تا ۱۰ % تعداد پذیرش کل دانشجویان ورودی همان سال تحصیلی است. 🔻 میهمانی و انتقال دائم از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به دانشگاه فرهنگیان ممنوع است.

 

https://pasokhbama.com/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86/

زمان درخواست انتقالی دانشگاه فرهنگیان 1402 بر اساس شیوه نامه نقل و انتقالات دانشگاه فرهنگیان ، زمان درخواست انتقالی معمولا از هفته سوم تیرماه آغاز می شود و تا هفته اول مردادماه فرصت انتقالی گرفتن وجود دارد. دانشگاه های مبدا نیز حداکثر تا اواسط مردادماه فرصت دارند درخواست دانشجویان متقاضی انتقالی و میهمانی را بررسی کرده و موافقت یا عدم موافقت خود را اعلام کنند. همچنین زمان درخواست انتقالی برای نوبت دوم ، در دی ماه است و به دانشجویان حدود یک ماه فرصت نام نویسی داده می شود. برای سال جاری فعلا تاریخ دقیق زمان درخواست انتقالی دانشگاه فرهنگیان اعلام نشده است اما شما عزیزان می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما ، اخبار مربوطه را پیگیری کنید و به محض شروع ثبت نام ، برای گرفتن انتقالی خود اقدام نمایید. مرتبط بخوانید : انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان شرایط انتقالی دانشگاه فرهنگیان 1402 نقل و انتقالی دانشگاه فرهنگیان به دو طریق دائم و موقت انجام می گیرد که شرایط هر کدام متفاوت است : احتمالا این را هم بپسندید نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی تربیت بدنی 1402 - هزینه‌ ثبت‌ نام و معاینات پزشکی شرایط نقل و انتقالی دائم منظور از انتقالی دائم ، انتقالی گرفتن برای تمام طول دوران تحصیل و ترم های باقی مانده است که شرایط آن به شرح زیر می باشد : دانشجوی متقاضی انتقالی دائم نباید نسبت به دانشگاه محل تحصیل خود تعهدی داشته باشد و در غیر این صورت با درخواست او موافقت نمی شود. دانشجوی متقاضی انتقالی دائم باید حداقل 5 سال سابقه کاری تمام وقت در آموزش و پرورش داشته باشد. دانشجوی دارای همسر جانباز در صورت تغییر محل اشتغال همسر ، می تواند برای درخواست انتقالی دائم اقدام کند. شرایط نقل و انتقالی موقت در نقل و انتقالی موقت ، دانشجو حداکثر برای چند ترم در دانشگاه مورد تقاضا مهمان می شود که شرایط آن با نقل و انتقالی دائم متفاوت و به شرح زیر می باشد : دانشجوی متقاضی انتقالی موقت باید حداقل 2 سال سابقه کاری تمام وقت در آموزش و پرورش داشته باشد. دانشجویان دارای همسر فرهنگی ، می توانند برای دریافت انتقالی موقت اقدام کنند. دانشجویان با شرایط حاد می توانند برای انتقالی موقت اقدام نمایند. علاوه بر مواردی که گفته شد ، دانشجویانی که جزو نیروهای قراردادی دانشگاه فرهنگیان هستند ، در صورت تایید ادارات کل هر دو منطقه ، می توانند درخواست انتقالی داشته باشند. همچنین دانشجویانی که واجد شرایطی باشند که امکان تحصیل در دانشگاه مبدا را نداشته باشند ، در صورتی که دانشگاه مقصد موافقت کند ، با درخواست انتقالی موقت و میهمانی او موافقت خواهد شد. مرتبط بخوانید : شرایط انتقالی دانشگاه پیام نور نحوه ثبت درخواست نقل و انتقال در دانشگاه فرهنگیان دانشجویان برای ثبت درخواست انتقالی دانشگاه فرهنگیان باید در مهلت مقرر به سامانه www.enteghalat.com مراجعه نمایند. برای ثبت درخواست در این سامانه باید به کمک کد یکبار مصرفی که دانشگاه در اختیارتان قرار داده است ، مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. مدارک لازم برای ثبت نام برای هر یک از دانشجویان با توجه به شرایطی که دارند متقاوت می باشد و در همین سایت درج شده است.قسمت پنل آنلاین متقاضیان سامانه نقل و انتقالات در صورتی که به عنوان یک دانشجوی فرهنگی قصد گرفتن نقل و انتقالی در دانشگاه فرهنگیان را دارید از این بخش برای ثبت درخواست خود در این رابطه استفاده کنید. از میان خدمات ارائه شده در این بخش از سامانه enteghalat.com می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد: . اطلاع از نتیجه درخواست انتقالی در دانشگاه فرهنگیان و پیگیری آن . ثبت تمامی مستندات و مدارک مورد نیاز برای گرفتن مهمانی و یا انتقالی . قسمت حمایت و پشتیبانی از دانشجویان و فرهنگیانی که جزء خانواده ایثارگران، نظامیان و یا شهداء هستند. . مشخص کردن اولویت های درخواستی جهت دادن انتقالی یا مهمانی به دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان . ثبت نام دانشجویان به وسیله کد یک بار مصرف . آپلود مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه فرهنگیان

  • ۰۲/۰۳/۲۷
  • لیدا رسا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی